Haft mycket att göra!

Jag har haft mycket att göra och ett val jag gjorde när vi startade bloggen var att plugg  och hästarna ALLTID ska komma framför bloggen. Så det är så det fick bli lite nu ett tag, men nu ska jag faktiskt försöka lägga lite mer tid på bloggen framöver. Jag ska verkligen försöka skärpa mig. Ni får gjärna tipsa om det är någonting ni vill läsa om...snart kommer två NYTTIGA och SUPRGODA recept på mat som kan andvändas som mellammål/frukost. Testade det idag till lunch  och kände att jag var tvungen att dela med mig till er fina läsare.
men så länge får ni lite bilder och info om saker ni missat.
 
Som jag sagt tidigare, Älskar detta så det blev lite fler avokado mackor.
En bild på mig
gulliga Shadow påväg ut ifrån ridhuset efter ett kanon ridpass.
Shadow har sitt egna sätt att dricka på....gullig ponny asså
 
Ja ikväll kommer det lite fler inlägg också
 
Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0