Caroline!

Hej jag heter Caroline och är 16 år, oj vad konstigt det kändes att skriva det jag är van att säga 15, jag
 fyller i alla fall år den 9de december och är född 1996. Jag brinner framförallt för hästar och ridning, och det är där jag lägger min största tid och energi. Jag går första året i gymnasiet. Ekonomi, ekonomi på Östra gymnasiet som ligger i Skogås.  Jag tycker att företagande är någonting som verkar väldigt roligt och intressant och det är också därför jag valde ekonomi programmet i gymnasiet. Jag hoppas även att i framtiden kunna starta några företag, som ni kanske också kommer att få läsa om här på bloggen.

När det gäller min ridning brinner jag verkligen för att utveckla mig och bli en bättre ryttare. Det är verkligen på hästryggen och i stallet jag känner mig hemma och den tjejen jag verkligen är. Så ni kommer framförallt få läsa om hästar och ridning här.

Men jag är även en tjej som gillar mode så ni kommer nog få läsa en del om det också. Jag tycker även att det är roligt att stå framför och bakom kamera så förhoppningsvis kommer ni få se en hel del bilder här på bloggen.

massa kramar
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0