Igår kväll!

Igår kväll sov min klasskompis Nicole här hemma oss mig, vi hade det riktigt roligt och tiden bara flög iväg, helt plötsligt var klockan halv fem. Som ni förstår så sov vi ganska länge och sen så gick vi upp och åt frukost och har snackat lite och så.

 

Vi hade i alla fall jätte trevligt och det är verkligen kul att ha så roligt med ens klasskompis även utan för skolan, kul även att hon och Jennifer verkade komma överens bra och kunde snacka och så. Vi flummade ganska mycket och ringde och drev med en annan klasskompis men hade även bra och seriösa samtal med varandra. Nicole är så gullig.

 

Ikväll blir det att Ida sover här, ska bli så himla roligt att ha sin bästa vän här, blir ju inte att vi kan träffas lika mycket nu när vi inte står i samma stall (ni som läst våra tidigare bloggar vet vem hon är annars bloggar hon på: blackstaars.blogg.se) Ida är i alla fall typ världens underbaraste tjej som jag älskar så galet mycket, vi har stått i samma stall mycket men gör inte det längre. Men vi har alltid roligt med varandra och jag ser henne som en bästa kompis och lilla syster, hon är ju faktiskt ett år yngre, men Ida är verkligen en så himla fin och underbar människa, jag tror inte att det finns finare personer än henne.

 

 

Ni har kanske sett bilden förut (på tidigare bloggare) men älskar den, alla vi är så glada och den visar verkligen hur kul vi har tillsamans!c

 

Men det blir väl stallet om inte allt för länge och sen plockar vi upp min fina Ida på vägen hem, och kommer nog ha världens underbaraste kväll, som vi brukar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0