Jennifer!

 

Jag heter Jennifer och är en 16-årig tjej som brinner för ridning och hästar. Jag lägger stor del av min fritid på hästarna och ridning, men annars så är jag med vänner. Jag går på ett gymnasium i Globen där jag läser programmet ekonomi, ekonomi. Jag gillar verkligen min skola och klass och de kommer säkert synas här i bloggen ibland, även såklart kompisarna utanför skolan. På skoltid är det roligaste ämnet Företagsekonomi eftersom jag i framtiden vill starta olika företag. Jag gillar även kläder och shopping och det skadar inte att få köpa snygga kläder till min garderob.

På bloggen kommer mina inlägg att handla om mitt liv, alltså min ridning men även hur jag lever utöver hästarna. Jag kommer även bjuda på åsiktsinlägg och vad jag anser om olika saker inom hästvärlden. Men om ni fortsätter att läsa så kommer ni få se massor av olika åsikter och även lära känna mig lite bättre.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!
Va kul att du bloggar igen! Nu får du skriva ett inlägg om vad som hänt....

2012-12-28 @ 22:39:30
URL: http://motosidressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0