Många sjuka

 
Just nu har det varit väldigt mycket för min del på hästfronten, eller ja ett tag innan jullovet och under jullovet. Det har jag ingenting emot men det är lite svårt när jag står ensam och ska försöka motionera alla våra hästar. Anledningen till att det har blivit ganska mycket är att det är en sjukdoms period här hemma. Nu är både mamma och Caroline sjuka och jobb och skola har dragit igång. Igår skulle jag därför rida båda ponnysarna, båda var väldigt fina, Fire var ganska pigg och busig. Men det tycker jag bara är roligt.
 
Eftersom jag skulle rida båda två och jag slutade så sent från riksdagen igår så kom vi även ut till stallet ganska sent, jag joggade därför båda två och red mest för att de skulle få röra på sig. Men båda var väldigt mjuka och fina, jag är väldigt nöjd över båda passen. Tyvärr kan ni inte få bilder då jag som sagt inte hade med mig Caroline, alltså ingen som kunde fota när jag red.
Det snöade jätte mycket igår, så det låg snö på backen ute vid stallet igår, mysigt. (Bilden är tagen när jag gick till skolan igår)
 
Kram från en trött Jennifer som börjar bli sjuk och pluggar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0