stallet 30/12 och 31/12

 
Igår i stallet så skulle Shadow vila eftersom han fortfarnade ska ta det lugnt nu eller, han är under igångsättning. Men han blev ändå borstad och vi gosade massor. Sen red jag även en ponny i stallet lite, en kompis häst. Det gick väldigt bra men han är väldigt annorlunda om man jämför med mina sötnosar. Men det gick bra och jag är väldigt nöjd.
 
Idag så gick jag även bara med Shadow för de andra skulle vila och vi skulle vidare till Idas stall, men han var snäll och gosig. Vi borstade även båda killarna ganska länge så att de glänste när vi var klara. Efter vårat stall så drog vi vidare till Idas stall, där fixade vi med hästarna och gick sedan ut med båda till ridhuset. Där fick jag rida Idas gulliga ponny Elsa väldigt fin, men lite svår ponny. Ida är grym på att rida henne kan jag säga.
Lilla Calle
Sötis Shadow fick gå lite i ridhuset idag, vi brukar gå ute med hästarna men det var ganska halt idag..
Söta Fire i hagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0