Fullt upp

 

Förlåt för att det blev så dålig bloggning igår, som jag sa har jag mycket plugg och sen blev det stallet på kvällen. Vi gick även upp tidigt i morse för att åka till stallet, där fick bland annat SHadow en ny kompis.

 

Igår i stallet så red jag två hästar, har gjort det mycket nu ett tag. Jag red alltså Shadow och Don eftersom mamma fortfarande är sjuk. Jag tycker att det gick riktigt bra igår och är nöjd över hur båda gick. Don börjar bli så fin nu, jag tror inte att ni skulle tro att det var samma häst om jag visade en bild på don som är tagen för ett par år sedan. Jag är riktigt nöjd med båda två, på Shadow så red jag mycket övergångar men fortfarande väldigt lugnt. På Don så red jag lite skänkelvikningar för att han skulle flytta bra undan skänkeln och för att jag skulle kunna planer och bestämma vilken linje han skulle gå på.

Alla tre igår, så söta

Snart kommer ett inlägg upp där ni får reda på hur det gick med Shadows nya kompis, kanske en liten film.. vem vet?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0