In school

Kram på er <3 Jennifer

Ja nu sitter jag här i skolan, vi har väldigt mycket till nästa vecka så försöker få undan och bli klar med så mycket som möjligt så att jag inte behöver plugga hela helgen. Egentligen har vi faktiskt slutat då vår ena lärare inte är här idag så vi hade bara en lektion, men jag tycker att det är skönare att bara sitta här ett tag och då få massor gjort.

 

Igår i stallet så gick det riktigt bra med våra hästar, Caroline red Fire första gången nu efter att hon har varit sjuk och jag red både Shadow och Don eftersom mamma är sjuk. Tycker riktigt synd om mamma hon har varit sjuk väldigt länge och blir inte helt bra. Hoppa att det blir bättre nu då. Jag red både Shadow och Don i ridhuset, jag jogga de dem bara eftersom Shadow inte är helt igång och Don har fått vila lite nu när mamma är sjuk. Båda blev väldigt fina och var mjuka i sidorna, jag är väldigt nöjd över hur dem båda gick.

 


Kommentarer
Postat av: matilda

wow vilken fin blogg du har!! skulle vara kul om du besökte våran blogg!! och kanske lämna en komentar!!
kram matilda

Svar: Tac :)
jcortholm.blogg.se

2013-01-12 @ 00:31:27
URL: http://www.teamfour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0