Esse Goldfire "Fire"

Fire är en brun New Forest valack som är född 1998, och han är en D-ponny. Vi har Fire på foder, och vi tog honom på foder 1 april 2010, vi har alltså haft honom på foder i snart 2 år och 9 månader. Fire är en ponny som har gått och tävlats mycket i dressyr med tidigare ryttare. Idag så är han dock inte lika tävlingssugen men hemma älskar han att jobba. Trots att han inte älskar att gå på banorna så har Jennifer hunnit tävla la:p1, och har även ganska många placeringar på lätt A. Men nu är det dags för Caroline att testa att möta tävlingsbanorna tillsammans med Fire under våren.
 
Fire är en väl utbildad ponny som kan alla rörelser som en dressyrponny ska kunna. Han är en ponny med bra steg och utstrålning som han inte riktigt vill visa på tävlingar men hemma snålar han inte med sin utstrålning som både vi som ryttare och våra tränare fallit för. Han är väldigt gosig och kelig i stallet och boxen och gillar inte när någon av oss står med någon annan häst istället för honom.

Kommentarer
Postat av: E b b a

Sv: tack! Designen har jag gjort och headern har min bästavän gjort.

Gör ni bloglovin byten?:D

2012-12-28 @ 23:29:52
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Julia

Såklart jag kan :) Vill du att jag ska förklara här eller vill du att jag ska skriva ett inlägg om vem jag är och vad jag har för hästar mm.
Samt vill du göra ett bloglovin byte? Din blogg verkar verkligen bra :)

2012-12-29 @ 14:25:40
URL: http://jensenjulia.blogg.se
Postat av: Mikxki

Riktigt fin och jag älskar er header :)

2012-12-29 @ 20:57:06
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0