3 hästar tar tid

 

Igår i stallet så var jag och mamma ensamma, Carro mådde nämligen väldigt illa så hon fick vara hemma och vila upp sig lite. Men vi hade då ganska många hästar att ta hand om, först och främst våra tre egna, där skulle alla röra på sig. Sedan så skulle jag även rida Calle igen. Jag tog hand om alla ponnysar, det var alltså tre stycken.. det tar tid, men det var jätte kul också.

 

Jag red Calle och Shadow och sedan blev klockan lite för mycket så Fire fick ta en promenad. Calle gick jätte fint igår, han va avslappnad och mjuk. Jag red lösgörande och det gick jätte bra, är väldigt nöjd med honom. Sedan skulle jag fixa Shadow och rida honom, jag tog det väldigt lugnt på Shadow eftersom han fortfarande inte är helt igång, så jag red ganska kort och lösgörande, han blev också väldigt fin.

 

Sen tog jag som sagt även en promenad med lilla Fire han var väldigt pigg och letade andledningar till varför man kunde busa, haha han var riktigt gullig när han började trava och hoppade till bara för att han va så pigg.

Calle i boxen efter passet och med mat i munnen
 
Shadow sötis

Kommentarer
Postat av: Carro

Vem är calle? :) är det eran häst?

Svar: Calle är en häst i stallet, han stod på forsen ett tag men du kommer kanske inte ihåg honnom. men vi rider honnom i alla fall lite då och då :) Kram Caroline
jcortholm.blogg.se

2013-01-02 @ 20:08:18
URL: http://notceetdies.blogg.se
Postat av: Emma Karlsson

Söta ponnyer :D

2013-01-04 @ 13:20:41
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0