Hatar att vara sjuk...

 Ja som Jennifer skrev så är jag fortfarande sjuk..och ja sm rubriken sa så hatar jag det...man vill orka göra saker, men kroppen säger ifrån helt enkelt.  Super tråkigt att ligga igen säng när man hellre vill hitta på någonting roligt och göra grejer. Det är lite tur att jag blev sjuk nu första veckan då man inte har lika mycket inlämningarna eller prov... Men jag hoppas att jag har orken att åka till skolan imorgon, då det är en av mina lärares sista dag, och jag vill gärna hinna säga hej då, och tacka for det halvåret vi haft honnom som lärare.
 
i alla fall så hoppas jag att ni är friskare än vad jag är. 
 
 
Kram Caroline

Kommentarer
Postat av: Elin♥

Sv: okej jag ska försöka komma ihåg! är allt bra? :D

2013-01-10 @ 19:23:11
URL: http://elinsfotoliv.webblogg.se
Postat av: Nicole Stjernberg

håller du på att bli bättre nu hjärtat? du kan inte säga att du ska stötta mig i allt som händer nu och sen inte komma? :P hoppas du kommer imor :) jag älskar dig ;** kram!<3

2013-01-10 @ 21:34:54
URL: http://specialnotsick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0