Mini extra jul igår!

Igår under slätfikat hade vi en mini jul som vi skulle haft tidigare men den blev flyttad, och jag tänkte visa er vad jag fick. Jag är jätte nöjd och nästan allt var saker jag verkligen velat ha och tänkt på innan och dem andra var också kanon bra.
berlock - en fjäder (Tomas Sabo)
Ett ljus och ett nagellack
Nagel kit med fil, hand kräm, nagelbands kräm och en typ nagelbands petare, vet inte vad det egentligen hinner.
Presenkort på Makeup store
Iphone skal
IPhone skal
Parfym
Älskade Bodysplash ifrån VS
 
Sen fick jag och Jennifer även filmen water for elephants, men den kunde jag inte fota nu. Tack till fina släkten!
 
Kramar Caroline
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Vet ni vart man kan köpa VS i sverige, alltså i vilken butik? :)

Svar: Jag vet inte vart i Sverige du är någon stans, så först och främst skulle det vara bra att veta, sen så går det att köpa på olika ställen på nätet (mest utomlands tror jag), sen just parfymerna brukar finnas i vissa parfymbutiker, men är nästan säker på att det inte finns någon hel affär med deras saker ännu. Hoppas det hjälper lite :)
Kram Jennifer
jcortholm.blogg.se

2013-01-13 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0