Skolan!

Nu sitter jag i skolan, hade lång sovmorgon så min morgon var väldigt skönt. Jag har en ganska skön dag framför mig, men jag börjar bli sjuk, och är ganska så trött.. Så vi får se hur det går. Stackare Carro är fortfarande sjuk. I morse försov jag mig visst en timme, eller det beror på hur mas ser det, jag hade tänkt gått upp ganska tidigt så att jag hann plugga nån timmen, men jag råkade visst sova den timmen istället. Tror att det kanske var bra för känner mig piggare idag, jag har nämligen varit förkyld ett par dagar nu, men jag har i alla fall inte feber.

 

Nu ska jag i alla fall göra dagen så bra som möjligt, min startade i alla fall bra med sovmorgon och allt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0